Stars Wars in a Star Collection.






 





Rodarte consegue surpreender quase sempre e desta vez não foi exceção. A semana da moda de New York, principalmente a temporada de Outono é sempre muito escura e plain. Portanto, tudo o que prove o contrário, eu bato palmas. Toda a gente sabe que sou um bocadinho peru e gosto de tudo o que brilha. Assim que vi brilhos na passerelle, fiquei vidrada a ver o que poderia vir a seguir e não me desiludiram. Apareceram então os dream coats da próxima estação. Em vermelho, em azul e em rosa, um quase "geek goes chick", tão casual mas tão mágico. Fiquei completamente rendida aos piquenos casacos. E para fechar o desfile aparecem magical gowns com personagens da saga Star Wars. Esta parte foi tremendamente criticada pelas "fashionistas", mas eu não desgosto, acho que até usava um. Deixa lá ver se me convidam para alguma gala este ano.
 
Rodarte can surprise almost everytime and this time was not exception. New York fashion week, Fall season specifically  it's always dark and plain. So everything that proves otherwise, I cheer it up. Everyone knows I'm like a turkey that likes everything that shines. So this show caught my attention since the beginning with shimmering materials. I was wondering what could be next and they didn't desapoint me. Dream Coats for the next season were born. In red, blue and pink, a "geek goes chick" kinda style, so casual but yet so dreamy. I was totally blown away by the little coats. And to close the catwalk there were magical gowns with printed characters from the known saga Star Wars. This part was extremely criticized by the "fashionistas" but i don't dislike, I think I could wear one. Let me see if I get invited for some gala this year.

1 candies:

  1. criticada? damn it, its like my dream collection. SW <3

    http://rrriotdontdiet.blogspot.pt/

    ReplyDelete